عزيز مناگر زاويه ديدمان نسبت به چيزي يكي نيست ، بگذار يكي نباشد بگذار در عين وحدت مستقل باشيمبخواه كه در عين يكي بودن ، يكي نباشيم بخواه كه همديگر را كامل كنيم نه ناپديد بگذار صبورانه و مهرمندانه درباب هر چيز كه مورد اختلاف ماستبحث كنيم ، اما نخواهيم كه بحث ، ما را به نقطه مطلقا واحدي برساند بحث ، بايد ما را به ادراك متقابل برساند نه فناي متقابل اينجا سخن از رابطه عارف با خداي عارف در ميان نيست سخن از ذره ذره واقعيتها و حقيقتهاي عيني و جاري زندگي است بيا بحث كنيم بيا معلوماتمان را تاخت بزنيم بيا كلنجار برويم اما سرانجام نخواهيم كه غلبه كنيمبيا حتي اختلافهاي اساسي و اصولي زندگيمان رادر بسياري زمينهها تا آنجا كه حس ميكنيم دوگانگي ، شور و حالو زندگي ميبخشد نه پژمردگي و افسردگي و مرگ ، حفظ كنيممن و تو حق داريم در برابر هم قدعلم كنيم و حق داريمبسياري از نظرات و عقايد هم را نپذيريمبيآنكه قصد تحقير هم را داشته باشيمعزيز من
بيا متفاوت باشيم.....
+ نوشته شده در ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ساعت 15:39  توسط مریم گلشن |
عزيز من بيا متفاوت باشيم........
ما را در سایت عزيز من بيا متفاوت باشيم..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 18:18